Beoordelingen van Toko Kampoeng Almere

Recente recensies van Toko Kampoeng Almere

5 sterren na 263 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker alleen jammer dat het dit keer niet warm was

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze bestelling werd keurig op tijd bezorgd en was, als gewoonlijk, weer heerlijk!

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten. Laat besteld en toch op tijd geleverd. Perfect. Aantal keren al besteld. Elke keer weer heerlijk.

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1e keer besteld en zijn erg tevreden, het eten was zeer smaakvol. Kleine tip: iets meer saté saus bij de saté en gadogado mag wel.

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was op de Soto na erg lekker. Alles was nog warm De Soto had helaas totaal geen smaak weinig tot geen kip. Volgens mij heet het Soto Ayam. De bezorging was uitstekend en exact op tijd!

, 27-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al meerdere keren besteld. Levering op tijd, eten warm, en belangrijkste. Het is heerlijk.

, 26-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer smakelijk eten. Bijna authentiek aan de smaak in Indonesië. 1 stuk spekkoek is een beetje magertjes als je een vrij grote bestelling doet.

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geheel volgens verwachting: helemaal goed !

, 25-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeker tot de volgende keer!

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas wat tegengevallen ten opzichte van vorige keer. De schotels waren erg droog waardoor je droge rijst zat te eten vorige keer was het veel smeuïger. Dit keer ook minder warm maar het duurde ook nog ruim een kwartier voor we het kregen na het mailtje dat de maaltijd onderweg was terwijl we op 5 minuten lopen van de toko af wonen. Vorige keer bij 3 maaltijden 2 stukjes spekkoek, nu maar één maar een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de bek kijken 😉. Het geheel was de € 50,00 nu niet waard. Jammer.

Reactie van Toko Kampoeng:Dank u wel voor uw reactie , jammer als u dit keer minder tevreden bent dan vorige bestelling. Klopt dat uw bestelling pas 15 mnt later aankwam nadat u bevestiging kreeg . Want bezorger nam niet alleen uw bestelling mee maar ook nog aantal bestellingen en bezorger kwam nog binnen de tijd , hij kwam bij u om 19.10 uur en bezorgtijd was 19.20 uur . Per bestelling per klant krijgt 1 spekkoek gratis dus niet 2 . Dank u wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke authentieke smaken. Yummie

, 19-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer overheerlijk

, 16-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en goed.

, 15-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Altijd een feestje. En de bezorger was weer heerlijk vriendelijk.

, 11-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en snelle bezorging.

, 06-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat was het eten heerlijk. Precies opde juiste tijd bezorgd.

, 04-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer ik kreeg het bestelde zuur altijd gratis erbij. Nu moest ik betalen. Maar het ergste is dat ze dat niet van te voren gezegd hadden. Ik kon niet betalen aan de bezorger. Had geen wisselgeld. En kon ook niet pinnen. En ook niet via Tikki

Reactie van Toko Kampoeng:Daag mw , bedankt voor uw reactie. Het is nooit de bedoeling dat zuur gratis is . U kunt gewoon via onlinebestelmenu bestellen. Wij werken wel met tikkie , per bank of contant en pin alleen bij de toko . Wij hebben meerdere keren bij uw bestel Lijst gemeld dat u online kan bestellen. Wij hebben gisteren al tikkie naar u verstuurd . Dank u

, 02-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed Indonesisch eten, bestelling komt op tijd als afgesproken . Direct naar de toko besteld, kreeg jij gratis spekkoek. Danke wel

, 01-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie eten is altijd van hoge kwaliteit en heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was dik in orde, heerlijk gegeten en op tijd bezorgt.

, 29-10-2020

Kwaliteit:

Rating

VRIENDELIJKE BEDIENING EN WE HEBBEN HEERLIJK GEGETEN, ZEER TEVREDEN EN KOMEN ZEKER TERUG!

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het begon met een teleurstelling. Er was iets misgegaan dus kreeg ik niet helemaal wat ik besteld had. Ik had enorme trek dus had geen zin om te bellen, MAAR na de eerste hap was ik het alweer vergeten. Ik vond het echt heel lekker en mijn man ook. Het was smaakvol en de porties waren goed. Wij gaan zeker vaker bestellen. Ben erg benieuwd naar de andere gerechten.

, 22-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheerlijk!!

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en weer heerlijk en warm eten! Beste toko in Almere!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten. Top bezorging. Alles heerlijk en warm.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer héérlijk Heb er van genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd geleverd, lekker warm en lekker!

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en goede bezorging

, 01-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was lekker, maar we hebben bijna 2 uur moeten wachten op het eten. De bezorger was 40 minuten onderweg, terwijl wij letterlijk om de hoek wonen. De saté was daardoor koud. Wij bestellen er niet meer.

, 30-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zonder te overdrijven was het eten heerlijk.

, 24-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal geheel tevreden. Nu jammer dat het eten 20 min later kwam en de bestelling niet klopte. We kregen een kleine longton terwijl we een grote hadden besteld. 2X bericht ingesproken, maar niet teruggebeld! Had het graag opgelost gezien.

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima heb er van genoten

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk en perfect!

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Verzorgd maar niet overdadig

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was heerlijk!

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De smaak van het gerechten is heel erg lekker, voor mij is de smaak goed gebalanceerd. Mijn lieveling recept is soto en mihoen héérlijk om te genieten. En het is met zorg en netjes ingepakt. En snelle levering. Ik raad iedereen aan om te proberen het is alles een lekker gerecht. Je zal geen spijt krijgen het smaakt goed.

, 01-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, al weer! We bestellen hier vaker, ook onze gasten waren er erg blij mee.

, 30-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eerste ervaring. Makkelijk bestelling plaatsen en betalen. keuzemogelijkheden voor portie grootte. bezorging op tijd. prima gesmaakt. voor herhaling vatbaar.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger kon bij de 2e bestelling mijn adres niet vinden en kwam bijna een half uur later, toch jammer dat het de 1e keer in 1x goed ging

, 19-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk zoals altijd en de bezorging was op tijd

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na overleg toch keurig op tijd bezorgd, goed warm, door vriendelijke bezorger. Het was weer heerlijk.

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger is vriendelijk en was er binnen het aangegeven tijdstip. De gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk.

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd

, 12-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd op tijd gebracht en het was weer heerlijk.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten smaakt prima, goede porties. Pisang goreng had mij echter iets te veel deeg. En de bezorging was helaas een half uur later dan het aangegeven tijdstip

, 04-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, echt een aanrader! We hebben de rijsttafel de luxe besteld en dat is echt meer dan genoeg voor 2 flinke eters. Morgen hebben we nog een hapje.

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was wederom heerlijk én daarnaast wil ik mijn dank uitspreken aan de bezorger. Die was uitermate vriendelijk.

, 30-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima was heerlijk.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke maaltijden afgehaald goed gekruid echt lekker!!!!!

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De nasi goreng en de bami waren erg goed, evenals de groentes. De saté was erg droog, ook de nasi kuning was keihard. Porties waren erg klein voor 45 euro aan eten. Jammer dat het ook super lang duurde voordat ze contact opnamen met je dat twee dingen uitverkocht waren en superlaat bezorgd werden. De gratis spekkoek hebben we niet gehad. Ze hadden hoger kunnen scoren..

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke smaak en snelle bediening!

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is heerlijk vriendelijke bezorger en op tijd. Superfijn 👌🏻

, 23-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goed, zoals altijd. Bestel hier vaak en hij blijft lekker, snelle bezorging, eten altijd warm bezorgd.

, 19-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tweede keer rames kampoeng speciaal besteld en erg lekker . Ik denk enige toko / restaurant in Almere zonder versin te gebruiken voor hun eten . Ik proef gewoon want ben gevoelig voor dit smaak versterker. Zo door gaan !!!!

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een eerdere goede ervaring, nu direct via hun site geboekt ipv thuisbezorgd.nl Helaas was dit een teleurstelling. In de daging smoor zat 1 groot stuk spier. Tevens was de groente in het kleine menu nog niet ten grote van een eetlepel. De bak was praktisch gevuld met nasi. Ook de beloofde gratis spekkoek ontbrak aan de bestelling.

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker Gegeten! moest het alleen opwarmen dat was jammer.

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Lekkere grote porties en prima op tijd!

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top,Top,Top!!!

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk elke hap,,, een smaaksensatie! Echte Indonesische keuken...genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heldere communicatie, mooie digitale journey maar belangrijkste is het lekkere eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Rames klein menu besteld. Was voor mij voldoende. Was erg lekker. Toko ziet er netjes en verzorgd uit. Ga zeker nog eens bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwartiertje te vroeg, maar de Rames menu’s waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg overzichtelijke site. Eerste keer dat we besteld hebben, maar zeer zeker voor herhaling vatbaar. Het eten wordt super goed ingepakt, waardoor alles goed warm blijft. Ziet er verzorgd uit en het eten was erg lekker. In de saoto soep had een klein beetje minder zwarte peper kunnen zitten, maar verder gewoon super lekker! Ook de roti was heerlijk! We gaan er zeker vaker eten bestellen!

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was dit keer niet zo als ik gewend was.

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeerlijk!!!!

, 02-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd lekker eten en op tijd bezorgd . Dit is gewoon smak van restaurant met relatief minder geld .

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sate Kambing was lekker maar iets droog en sate ayam was ook lekker,, maar het vlees zelf mag naar onze mening wat meer gekruid worden. De pisang goreng was echt niet lekker.

, 24-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijsttafel delux besteld , was super lekker en erg kompleet .

, 23-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb meer bij jullie besteld en was altijd naar tevredenheid! Deze keer viel het tegen! De saté was aangebrand, het andere vlees was droog en taai en bij het 2e vlees Zaten hele stukken vet tussen !! Hopelijk is het eenmalig want het was deze keer niet lekker en heb een deel weggegooid!!

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker gegeten. Doen we zeker nog een keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ga zo door!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

As always.....

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De maaltijden zijn lekker. Ziet er goed verzorgd uit. Zijn altijd op tijd bij afleveren.

, 18-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

op tijd en altijd lekker

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Beste Indonesische keuken in Almere. Authentiek heerlijke Javaanse gerechten. Voor mij als niet moslim is het jammer dat ze 100% halal zijn want dan mis je een paar gerechten op de kaart zoals Babi Ketjap. Maar de kwaliteit van de rest maakt dat ruimschoots goed.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goed op tijd en lekker

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten. Lekker van smaak. En snelle bezorging!

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon heerlijk! Wij gaan zeker vaker bestellen!

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren voor het eerst bij deze toko besteld. Heerlijk gegeten, vlotte bezorging. Kortom, wij bestellen binnenkort weer!

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten. Origineel recept

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Niks op aan te merken.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was de eerste keer voor ons maar is uitstekend bevallen! Eten was stipt op tijd en smaakte heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer heerlijk

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten... Enkel waren wel 15 min later dan geplanned, werd goed gemaakt door de prima kwaliteit en kwantiteit voor een goede prijs...

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect zo als alle keren

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk samen gegeten met mijn dochter. Zij zei ‘mmm, net zo lekker als bij oma’

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alles ok en heel lekker

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd erg lekker eten en goed warm bij aankomst. Heerlijk om bij jullie eten te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het oog moet fris en lekker uitzien. En dat is bij Toko Kampoeng het lekkerst smaakt goed. Vooral mijn lieveling kost Soto ajam het is netjes en hygienisch verpakt. Ik raad iedereen aan om bij Toko Kampoeng te eten. Octa is altijd lief en vriendelijk meisje aan de telefoon. Ga zo door meid top. Ik raad iedereen aan om hetveten van toko Kampoeng te proberen.

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten en top service👍🏻

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Autenthiek Javaans .Lekkerrrrr

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

De smaak van het eten was zoals verwacht. Hadden jullie bij de bestelling van (ruim) twee maaltijden ook per maaltijd een stukje spekkoek gedaan dan hadden jullie 5 sterren gekregen.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en fijn dat ze zelfs helemaal in Literatuurwijk bezorgen.

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd Een aanrader , soto,

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer perfect. Was heerlijk!!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Beste toko van Almere. Smaak, consistente kwaliteit, prijs en vriendelijk personeel. Een aanrader!!

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd goede bezorging lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk heerljik!! Alleen de nasi koening was ietsjes aan de droge kant.. Nog dank voor het stukje spekkoek! Was erg lekker! De volgende keer bestel ik natuurlijk weer mijn Indische maaltijd bij Toko Kampoeng!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima. Lekker en de portie ruim voldoende. De bestelling ook prima. Ik heb hier al enige keren besteld en zal dit zeker nog vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Positieve verrassing. Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste. Uitstekende kwaliteit, goede hoeveelheid en op de minuut exact bezorgd (na gebeld te zijn of het een half uurtje eerder bezorgd mocht worden; geen probleem). Bedankt Toko Kampoeng.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden als verrassing voor moederdag voor mijn moeder een Indonesische rijsttafel besteld en bij haar laten bezorgen en wat een succes was het! Heerlijk, voldoende en prima service. Doen we zeker nog eens!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd..... zoals altijd

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Héérlijk

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was bijna een uur later. Maar het eten was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

30 min wachten en lekker gegeten!

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging kan ik niet beoordelen. Heb het zelf opgehaald. De gerechten waren super lekker, authentiek en boven verwachting. Dit was de eerste keer dat ik bij deze geweldige dames heb gegeten. Maar zeker niet de laatste keer. Dank jullie wel voor de heerlijke gerechten.

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het bezorgen duurde veel te lang! Eten was van goede kwaliteit.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2e keer dat iknhier bestelde. Heerlijk eten, precies op tijd en een vriendelijke bezorging. Zal hier zeker weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Héérlijke Roti , vriendelijke mensen een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker gegeten!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, zoals gewoonlijk.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd en zoals altijd weer fantastisch lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu 3 x besteld. Iedere keer heerlijk gegeten! Warm en keurig op tijd bezorgd. Vriendelijk personeel Aanrader😀

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd van goede kwaliteit, prima!

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toko Kampoeng maakt echt heerlijke verse (Halal) gerechten! Eerst uitgeprobeerd bij hun in de winkel (door mijn dochter die al eens een menu kocht ;-) en toen hebben we een buffet bij hen afgelopen januari besteld, voor een verjaardagsfeest. Alleen maar complimenten gehad van mijn gasten over het heerlijke eten. Dat zegt genoeg denk ik. Ga zo door, ook al kunnen we niet meer in de winkel komen in deze moeilijke tijden, online bestellen kan ook en wordt snel en warm bezorgd. Groet Hans en Luciënne

, 20-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende kwaliteit en prima verzorgd. Voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te bevelen, die van echt Indonesisch eten houdt. Mijn verjaardag met mijn gezin in quarantaine werd hierdoor toch nog een groot feest.

, 17-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tempeh was zacht, extra meebestelde vlees vond ik aan de weinige kant, ik vroeg via een speciaal opmerkingenveld of ze de spekkoek wilde verruilen voor cassave aangezien ik de spekkoek niet lust. Ze hadden de spekkoek beter zelf kunnen behouden.

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten voor een goede prijs !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was snel en het eten was goed van snaak en temperatuur.

, 11-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfecte kokkin echt de Indonesische keuken in al zijn facetten de authentieke smaak

, 28-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en zijn vaste klant

, 22-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk! We hebben er twee dagen van kunnen eten. Voor herhaling vatbaar.

, 19-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn gerecht was erg lekker. De roti vond mijn vrouw niet lekker. Volgende keer beter.

, 15-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten!

, 03-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd fantastisch

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs. Met smakelijk gratis toetje spekkoek wanneer je de bestelling ophaalt. Kom er graag weer terug!

, 16-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijke mensen, heerlijk gegeten. Aanrader!

, 13-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk traditioneel eten!

, 28-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, vers, netjes ingepakt en nog warm. Nasi kuning mag wat zachter. Bezorging goed

, 14-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top als altijd...

, 07-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten, nog hoe goed warm en netjes ingepakt. Bezorging altijd goed.

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

twee keer besteld en twee keer prima kwaliteit !! Een aanrader

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd bezorgd. Nasi, boontjes, rundvlees, telor en sate waren goed.

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was, zoals gewoonlijk, weer als thuiskomen!

, 15-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle, vriendelijke bezorging. Eten is traditioneel gemaakt en erg lekker. Zoals mijn moeder het deed en tantes en mamma ani, het maakte.

, 25-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heel lekker en nog erg warm. Volgende keer misschien wat meer nasi en nasi kuning? Gratis spekkoek was droog en zonder smaak. Bezorging altijd vriendelijk en goed

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top. Mooi op tijd, goed eten

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom was het erg lekker!

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker gegeten echter portie,s niet echt voldoende vrnl gado gado aan de kleine kant,sate weinig saus,

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd.... heerlijk, niet lang wachten, alles schoon, vriendelijke bediening. Ik kom er al jaren naar volle tevredenheid!

, 24-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging sneller dan aangegeven, dus goed. Vlees was af en toe taai. Iets wat we niet gewend zijn. En het eten leek ook minder vers.

, 19-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Wij bestelden jullie rondvleesgerecht. Smaakvol en pittig en dus goed gemaakt.

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en super vriendelijk

, 15-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ttwee van de uitgekozen vleesgerechten van de rijsttafel voor 2 pers. waren verwisseld met een andere bestelling. Ook was de temperatuur zodanig dat de maaltijd toch eerst weer even de microwave in moest. Jammer. Volgende keer beter! De bestelling werd op tijd afgeleverd.

, 02-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima bezorgd en het eten is top

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Smaak lees kwaliteit was op zich prima. Hoeveelheid van het 12,50 rames kampoeng menu valt echt tegen, vooral de hoeveelheid vlees. Waar ik normaal bij een andere toko 2 dagen van zo’n menu ken eten, was dit toch echt qua vlees en groente krap aan genoeg voor 1 dag. De kipsate stokjes zouden ook wel iets dikker kunnen en kipsate met satesaus zou wat mij betreft altijd apart moeten worden verpakt. Dan kregen we nog een stukje spekkoek, wie denkt dat dat het stukje is (kwart) wat je op de site ziet komt bedrogen uit. Het was denk ik 1/5e van een kwart.

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

, 06-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt de beste van Almere. Alles heerlijk op smaak en super vrendelijke mensen.

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was top. Alleen deze keer geen spekkoek gehad 😟🤔

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker!!

, 05-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super.....

, 23-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gemakkelijk besteld via de site. Op afgesproken tijd geleverd. Eten was netjes verpakt smaak en kwaliteit helemaal top.

, 18-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De smaak is goed maar weinig eten in verhouding met de prijs die je ervoor betaald 62 euro. Was 2 x voor 2 personen een Indische rijsttafel maar de bakjes maar half vol en kleine bakjes.Alleen de nasi en mihoen was wel vol.

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was echt superlekker gesmuld hebben we

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb vaker bij Toko Kampoeng besteld en ook nu was het weer zalig. Voor mij als Javaanse was het weer als thuiskomen! Zowel de Soto, als de Saté met Lontong als de Gado-gado was heerlijk. Ik heb alles alleen opgekregen!

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is van zeer goeden kwaliteit schoon en goed verpakt. De mensen zijn vriendelijk aan de deur. Probeer het uit je zal verast zijn van het heerlijke eten top

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijke site, super snel, genoeg en heerlijk. Kan niet anders zeggen....🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

je krijgt erg weinig eten als je een rijst tafel besteld.

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd precies op tijd bezorgd. En het smaakte allemaakl heel erg lekker. We hadden de rijsttafel genomen. Erg uitgebreid

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is smakelijk.

, 10-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al het eten was erg lekker. Levering was wel te vroeg, meer dan een kwartier eerder dan gevraagd, maar het was nog warm genoeg. De kroepoek was niet meegeleverd, wel betaald.

, 10-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Was goed warm/heet bij bezorging. Daarnaast was de bezorger precies op tijd! Heel fijn.

, 02-04-2019

Kwaliteit:

Rating

2 rijstafel kampoeng gehaald en 5 gebakken banaan . Waren erg lekker !! Binnenkort catering via toko kampoeng regelen !

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk kruiden en smaak goed in balans porties mogen wel wat groter compliment voor de kok want was echt erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zou ietsje sneller bezorgd mogen worden.

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Simpel de beste!

, 12-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Rijstafel deluc besteld en was fantastisch , erg kompleet

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alle bestelde gerechten echt heerlijk maar veel te weinig vlees. Van 4 soorten vlees heb ik van elke 200 gram besteld. Als het dan geleverd is blijkt er helemaal geen 200 gram vlees in te zitten maar ruim de helft hiervan is saus. Erg jammer want nu was er niet voldoende vlees voor 4 personen terwijl 200gram p.p. zeker voldoende zou moeten zijn. Helaas teleurgesteld hierover.

, 27-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, netjes ingepakt en nog goed warm. Bezorging goed

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is van hele goede kwaliteit! het is een echte huisgemaakte smaak. het is wel belangrijk om het eten zo heet mogelijk aan te leveren ( voordat het op transport gaat) dat komt de kwaliteit en smaak ten goede

, 31-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling kwam exact om 19:30 binnen. Er was een extra stuk heerlijke spekkoek toegevoegd! Waarvoor dank. Er was bovendien een mok sopo ayam bij die niet op het menu stond maar overheerlijk smaakte. Bravo bravo.

, 22-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijstafel delux besteld , optijd geleverd ondanks met dit weer en het eten was prima , erg lekker ?????

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

1e x besteld maar echt een min punt. al het eten werd in de magnetron opgewarmd! Waardoor stukjes vlees aan de zijkanten in het bakje verdroogd waren. Smaakte verder gelukkig wel prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker eten en prima bezorging.

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was snel bezorgd en erg lekker!

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer dat ik besteld heb bij Toko Kampoeng en heb heerlijk gegeten. De bezorging is op tijd afgeleverd.

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste van Almere

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en gewoon heet bezorgd echt TOP

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Woensdagavond 17.00 uur besteld, keurig op gevraagde tijd 18.00 uur door een vriendelijke chauffeur afgeleverd. Eten was niet meer loeiheet, maar nog warm genoeg. En smaakte erg lekker! Helemaal tevreden.

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De 2 loempia’s smaakten niet helemaal vers, zeer waarschijnlijk is de olie waarin ze gebakken zijn niet goed meer

, 14-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste in Almere!

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verschillende rames besteld , op tijd bezorgd en was iedereen tevreden met het eten . Erg lekker dus zeker aanrader . Toko Kampoeng is top !!

, 09-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Rijstafel en extra sate ajam besteld en waren superrrr

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkerrr

, 03-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, goed op tijd bezorgd!

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Simpelweg de beste in Almere.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt uitstekend indonesisch authentieke eten. Bezorging 1 uur op zondag. Prima, maar iets sneller geeft een topbeoordeling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 11-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snelle bezorging.

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten snel gebracht

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en snel bezorgd?

, 04-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was iets later dan gepland, maar was wel weer erg lekker

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, echt authentieke gerechten. Aub niet veranderden in Europeesche smaken.

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten goed en ook echt indisch. Heerlijk van smaak en keurige service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekenden kwaliteit van het eten top?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Warm weer dus geen zin om te koken. De Gado gado special lonkte, evenals een heerlijke kiprisolles. De dames namen Roti kipfilet. Eten was zoals gewoonlijk heerlijk en de bezorging stipt op de genoemde tijd. Kortom, aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, lekker

, 18-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk lekker. Hadden dit keer Soto soep Normaal roti kip wat ook lekker is

, 08-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk as usual. Mooi op tijd, goeie temperatuur en heerlijke verschillende smaken

, 26-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en met de echte Indonesische smaak. Lekker pittig.Ieke en Henry bedankt!!

, 22-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de roti was heerlijk! En snel bezorgd....

, 01-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 3e keer besteld bij toko kampoeng en ook deze keer waren we weer heel blij. De gerechten zijn heerlijk van smaak, hoeveelheid helemaal goed en prima bezorging. Kortom, wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar!

, 30-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere roti, mag iets meer sap bij.

, 31-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super heerlijk

, 30-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mag gemeld worden op het menu kaart wat pittig is.

, 05-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer : PERFECT ! Ga zo door !

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd wat laat bezorgd zijn daar over gebelde eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten en keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het heeft me uitstekend gesmaakt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorger was de weg kwijt, na een uur beld hij dat hij op de Parklaan was en later zag ik hem aan de overkant, daar woon ik niet , ik ben naar hem toegelopen, hij had ook de rekening niet bij de hand, leerling?

, 14-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke nasi rames en gado gado, zoals mijn mam het vroeger ook maakte en ik geen kokkin ben.....

, 03-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb nog nooit een toko gevonden die de smaak van de gerechten evenaarde die mijn Indische oma altijd maakte. Simpel, smaakvol en vers. (Ik bestel hier inmiddels zo'n twee keer per week haha)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd precies op tijd bezorgd en was nog goed warm. Wij hadden 2 kleine Rames maaltijden besteld en dat was voor ons precies genoeg en erg lekker. Echt goedkoop is het niet maar je krijgt wel kwaliteit voor je geld!

, 31-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel vaker hier eten gehaald/besteld maar nu was t iets minder goed. Soto ayam zat geen ei bij, weinig ingrediënten, veel bouillon. Hopelijk bij een volgende keer wel weer goed gevulde soto ayam

, 08-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Simpelweg heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was heerlijk!

, 24-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig gegeten, al een paar keer besteld en via de website voor het eerst.... mooi op tijd aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten is niet te heet. erg lekker!

, 27-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten lekker pittig , de nasi had iets droger gemogen

, 20-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Nieuwe ontdekking en om de hoek. Voor herhaling vatbaar.

, 19-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alle gerechten waren erg lauw. De bami was erg plakkerig en erg lastig te eten. De prijs kwaliteitsverhouding ligt te ver uit elkaar. Smaak was goed.

, 17-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Toko Kampoeng:heer michel , dank u wel voor de bestelling mvg , team toko kampoeng

, 14-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb veel Indonesische restaurants of Toko bezocht en als Indo ben ik een echte kenner op dat gebied. Helaas zijn er in Almere minder Indonesische restaurants / Toko dan in bijvoorbeeld Amsterdam. Maar wat mij betreft is Toko Kampoeng veruit de beste, naast hun specialitait rendang met originele smaak . Een nasi rames hier is gewoon heerlijk! in 3 delig bak gereserveerd . Ik ga regelmatig via hun eigen website bestellen dan krijg als nog free drankje . ondanks bijna te laat besteld , toch nog op tijd bezorgd en de bezorger is vriendelijke ( typisch indische mensen) . tot volgende bestelling en terima kasih .

Reactie van Toko Kampoeng:dank u wel , Sonja en tot volgende bestelling . nogmaals zijn wij tot 20.00 uur open

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij het thuisbezorgen werd ons verteld dat de loempia onder de grill was opgewarmd. Dit was niet echt smakelijk. De loempia is hierdoor slap.. Verder werden verschillende gerechten gemengd in een bakje ( twee groente gerechten in een bakje en twee vleesgerechten in een bakje.. Waardoor het pittige gerecht niet meer pittig was en mijn ketjapkip de smaak aannam van de rendang smoor..Voor het schrijven van deze recentie contact met deze toko om aan te geven dat wij het jammer vonden hoe onze ramas gerechten gepresenteerd werden.. Opmerking van de toko was dat ik een anders soort gerecht besteld zou hebben dan de rames namelijk nasi campur waardoor het logisch is dat alle gerechten gemengd waren... Verder werd ons geadviseerd om volgende keer duurdere rijsttafel te bestellen zodat alle gerechten in aparte bakjes geleverd zouden worden... En medegedeeld dat er van te voren gemeld werd dat de loempia gegrild werd.. Bij ons was dit niet het geval ( dan hadden we namelijk deze niet besteld)

Reactie van Toko Kampoeng:dank u wel voor uw reactie, Wij denken dat u onze reactie op facebook verkeerd heeft begrepen, U heeft inderdaad een nasi rames besteld,maar nasi rames en nasi campur betekent hetzelfde en daarom denken wij dat u dat verkeerd heeft begrepen. Wij willen hierbij duidelijk aan u uitleggen wat een 'nasi rames'eigenlijk betekend: rames betekent dat het rijst, de groenten en het vlees door elkaar op 1 bord/bak wordt geserveerd. De meeste toko's/afhaalcentra's serveren de rames in 1 bak zonder verdeling tussen de rijst, de groenten en het vlees. Wij van toko kampoeng hebben er uiteindelijk voor gekozen om een 3delig bak aan te schaffen zodat de gerechten zo veel mogelijk uit elkaar blijven, zodat het prettiger voor de klanten is om de maaltijd te eten. Wat betreft over de rijsttafel was het niet de bedoeling om te bestellen, maar wij wilden u alleen informeren over maaltijden waar alles wel apart wordt geserveerd. betreft de loempia is het duidelijk. nogmaals bedankt voor de reactie en wij hopen dat het hierbij duidelijker is. mvg, team toko kampoeng

, 28-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd. Helaas was de rundvlees met sambalsaus erg taai en droog. Over de rest van het eten waren we ook niet erg tevreden. Ik hoop dat ze dit verbeteren

Reactie van Toko Kampoeng:dank u wel voor uw reactie, Wij hebben bewust wat later gereageerd, omdat wij de smoor een paar dagen aan veel klanten hebben laten proeven en hier hebben wij geen enkele klachten over taai en droog over de smoor gekregen. dus wij snappen niet dat u het zo heeft ervaren, terwijl smoor juist zacht wordt doordat er veel saus bij zit hierdoor kan het niet droog worden. als het vleesgerecht blado (pitte rundvleees) zou zijn dan kan het eventueel mogelijk zijn dat het wat hard en een beetje droog is. bedankt voor uw reactie en hiermee kunnen wij altijd onze eten evalueren. mvg, team toko kampoeng

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.